Elijah Wood – “Nagyon ismerős lesz, mégis teljesen más”

Elijah Wood a comingsoon.net-en exkluzív interjúban nyilatkozott arról, hogy milyen lesz visszatérni Középföldére. Várhatóan november, december környékén utazik Új-Zélandra.

Megint nagyon sok régi barát lesz a részese. Úgy képzelem, hogy nagyjából az egész stáb ugyanaz. Szóval valamilyen módon kissé szürreális utazás lesz. Olyan érzés lesz, mintha visszamennénk az időben, de nagyon izgatott vagyok. Rengeteg új dolog is van. Reddel (kamera) forgatják, 3D-ben, ez nagyon érdekes. Azt is alig várom, hogy elolvassam a forgatókönyvet. Nagyon izgat, mit csináltak a Hobbittal, mivel kinyújtották, hogy 2 filmnyi hosszú legyen. Kíváncsi vagyok mik azok az elemek, amiket beleszőttek, mert vannak olyan kiegészítő munkák (még A Gyűrűk urából), amik erre az időszakra utalnak, tehát benne lehetnek. Szóval nagyon izgatott vagyok, mi lesz a végső vízió. Ott voltam úgy egy éve februárban, és láttam néhány tervrajzot. Ez még akkor volt, amikor Guillermo (del Toro) is benne volt. Akkor sokat láttam a látványtervekből is. Komolyan mondom, átlagon felüli! Alan Lee és John Howe is visszatér, mint látványtervezők. Úgy érzem, nagyon ismerős lesz az egész, és mégis teljesen más.

Forrás: comingsoon.net

~ Szerző: moreliniel - 2011 április 11..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
