20 kérdés

Kérdéseket lehet feltenni Peter Jacksonnak a Facebookon. Ezt írta a legújabb bejegyzésében:

Olyan távolinak tűnik most, még réges-régen A Gyűrűk ura forgatásának kezdetén beleegyeztem, hogy megválaszolok 20 kérdést, amit az “Ain’t It Cool” weboldalra küldtek. Harry Knowles rendszerezte őket, és a kiválasztott kérdéseket odaadta nekem, én pedig legjobb tudásom szerint válaszoltam, habár még a munkálatoknak nagyon az elején jártunk.

Azt hiszem, megint szívesen tennétek ugyanezt a Hobbittal, ezen a Facebook oldalon keresztül. Szóval vágjunk is bele… Ha van bármi, amit szeretnél tudni a készülő filmekkel kapcsolatban, kérlek, küldd el nekem (ezen az oldalon), és közülük 20-at megválaszolunk. Ki tudja, ha élvezzük, miért állnánk meg 20-nál?

Itt kérdezhettek: klikk

Forrás: Peter Jackson Facebook oldala

~ Szerző: moreliniel - 2011 május 3..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
