Sylvester McCoy Radagastról

Sylvester McCoy a Den of Geek-nek adott interjúban beszélt Radagastról, és a Hobbit filmről.

Szóval akkor most egy kitérőt teszel Új-Zélandra, hogy a Hobbiton dolgozz. Ez mind közül a legnagyobb kaland most?

Sylvester McCoy: Azt hiszem, igen. Ez nagy dolog. Életem során sok fantasztikus kalandnak voltam a részese, de ennél, most nagyon izgatott vagyok.

Ideje hogy belecsípj magadba? Mert alighanem azután, hogy majdnem megkaptad Zsákos Bilbó szerepét A Gyűrűk urában, azt hitted, hogy ez az egész már elúszott?

Sylvester McCoy: Igen, igen. Majdnem én lettem Bilbó, majdnem, már csak ketten voltunk a végén. És persze Ian Holm kapta meg. Nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy a társaságában lehettem, így is volt, de azt hittem ennyi, tényleg vége. Ám ez, azt mondták nekem a producerek és az írók, egy jobb szerep.

Ez a legrosszabb, tudni, hogy mennyire közel kerültél? Keményebb megbirkózni vele, mint azt hinni, hogy semeddig sem jutottál?

Sylvester McCoy: Valójában nem. Inkább hízelgő volt. Hű. Ha Ian nem tudott volna ott lenni azokon a heteken, én kaptam volna a szerepet. Nagyon jó lett volna. A színészkedésben legtöbbször nem te vagy az első választás. Általában második vagy harmadik. Aztán ez lehet, hogy a legjobb dolog lesz, ami valaha történhet veled. Hozzászoksz.

Forrás: denofgeek.com

~ Szerző: moreliniel - 2011 május 6..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
