Richard Armitage Thorin szerepéről

A Project Magazine legújabb számában szerepel egy interjú Richard Armitage-dzsel, és többek között a hobbitbeli szerepéről is beszél.

Jó szerepet kaptál A Hobbitban. Hogy kaphatta meg egy ilyen magas (188 cm) srác mint te egy törp szerepét?

Bent voltam a meghallgatáson, felolvastam néhány szerephez. Ott voltam a kezdeti Tölgypajzsos Thorin szereplőválogatáson is, de egy percig sem hittem, hogy végül én kapom meg a szerepet. Szóval amikor ezt mondták, hogy az enyém, alig akartam elhinni. Akkoriban a film nem kapott zöld utat, szóval nem hittem, hogy bármi is lesz belőle, egészen addig, amíg nem voltam a díszletek közt, jelmezben. És akkor ott álltam Peter Jackson előtt, és ezt gondoltam: “Oké, ÉN most el fogom játszani ezt a szerepet.”

Mivel egy olyan munkát vállaltál el, ami nagyon sokáig tart, volt bármiféle fenntartásod?

Egyáltalán nem. Úgy kellett kirángatnom magam néhány más bonyolult ügyből. Nem volt kétségem afelől, hogy ez a szerep nekem való. Ha valaki azt mondaná, ez az életem utolsó munkája, azt hiszem, kibékülnék a helyzettel. Nem szeretném, hogy így legyen, de akkor is elégedett lennék.

Forrás: Project Magazine

~ Szerző: moreliniel - 2011 július 17..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
