Néhány hír

PJ legújabb Facebook bejegyzésében ezt olvashatjuk:

Két hír van mára, egy jó és egy rossz.

A rossz hír, hogy idén nem lesz semmiféle Hobbit prezentáció a Comic Con-on San Diegóban. A New Line és a Warner Bros örömmel támogatták volna, ám én nemet mondtam, mert úgy éreztem, hogy most még túl korai lenne. A filmeknek még csak a töredéke van leforgatva. Csak szerettem volna ezt itt leírni, mert láttam, hogy olyan hírek terjednek, hogy idén lesz már valami hobbitos a Comic Con-on. Nem szeretnék senkinek se csalódást okozni. Viszont valami azt súgja, hogy jövőre bizony ott leszünk.

És most a jó hír. Elkészült egy újabb darabja a videó blognak, ami kicsit többet mutat az első blokk forgatásáról. Szóval fogadjátok szeretettel, legalább nem kell elmenni San Diegóba, hogy lássátok.

Eddig teljesen bele voltam merülve az első blokk forgatásába, ám most majd leülök, és válaszolok a régóta húzódó 20 kérdésre. Már van néhány félig megírt válaszom, és nemsokára megcsinálom. Ígérem!

Forrás: Peter Jackson Facebook oldala

~ Szerző: moreliniel - 2011 július 21..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
