John Rhys-Davies mégis visszatérne?

Úgy tűnik, John Rhys-Davies véleménye megváltozott, és szívesen visszatérne Középföldére. Amikor egy interjúban azt kérdezték, hogy szeretne-e cameo szerepet A Hobbitban, ezt felelte:

Szeretnék! Teljesen megváltozott a véleményem. Miután végeztem A Gyűrűk urával, nem akartam soha többé maszkok közelébe kerülni, még mindig nem akarok igazán, és hogy őszinte legyek, nem akarok törp sem lenni. Miért lennék egy a tizenháromból, amikor lehetek egyből egy. Ám ahogy telik az idő, a maszkolás borzalmait rózsaszín szemüvegen át kezded látni. Voltam ott, hogy meglátogassam őt (Peter Jacksont), és amennyire lehet, elég közel kerültem ahhoz, hogy csússzak-másszak. (Nevet.) Biztos vagyok benne, hogy ezt Peter is tudja.

Forrás: heyuguys.co.uk

~ Szerző: moreliniel - 2011 augusztus 24..

Ide várjuk a hozzászólást! :-)

 
